Jaka dieta pudełkowa pasuje do Ciebie?

0
193

Jaka dieta pudełkowa będzie idealna dla Ciebie? Jeśli nie wiesz, na co się zdecydować, to zapraszamy do zapoznania się z opisami poszczególnych jadłospisów. Dzięki dokładnym informacjom z łatwością podejmiesz decyzję. Ponadto podkreślamy, że służymy Ci radą i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Dieta odchudzająca

Dieta odchudzająca jest przeznaczona dla osób chcących zrzucić zbędne kilogramy. Co istotne, poszczególne dania zawierają gluten i laktozę, zatem takie menu będzie odpowiednie dla osób, które mogą jeść wszystko. W menu znajdziesz posiłki z chudego mięsa, nabiału, warzyw, owoców, jaj, nasion roślin strączkowych, orzechów itp. Dzięki ograniczonej ilości węglowodanów i starannemu zbilansowaniu, wspomagają one proces odchudzania. Dieta odchudzająca sprawi, że nie będziesz już odczuwał napadów głodu. W końcu zaczniesz się zdrowo odżywiać i zapanujesz nad swoją wagą.

Dieta sportowa na redukcję

Dieta sportowa na redukcję jest dedykowana wszystkim tym, którzy chcą się pozbyć nadmiaru tkanki tłuszczowej, ale jednocześnie pragną ochronić mięśnie przed spalaniem. Taki sposób odżywiania pozwala na wymodelowanie sylwetki. W menu znajdziesz sporą ilość chudego mięsa drobiowego, ryb, warzyw, owoców i nabiału. Poszczególne posiłki zawierają sporą ilość białka i mało węglowodanów, co przekłada się na poprawę metabolizmu. Dzięki temu, będziesz spalał tkankę tłuszczową, ale nie mięśnie. Pamiętaj, że dieta sportowa na redukcję musi iść w parze z odpowiednimi treningami.

Dieta standard

Dieta standard jest idealną opcją dla wszystkich osób, które po prostu chcą zdrowo jeść. Menu jest tak skomponowane, że eliminuje przetworzone produkty. Teraz zyskasz pewność, że odżywiasz się odpowiednio. Właściwe zbilansowanie posiłków przekłada się na dostarczanie niezbędnej ilości składników odżywczych. Dieta standard stawia na lekkie, ale i sycące dania, które są różnorodne i smaczne. Spożywając kolejne posiłki, już nie musisz liczyć kalorii- wszystko zrobimy za Ciebie. Co więcej, odczujesz również poprawę kondycji i samopoczucia.

Dieta detox

kurczak szpinak

Dieta detox jest przeznaczona dla wszystkich osób chcących przeprowadzić kurację oczyszczającą organizmu w sposób bezpieczny i kontrolowany. Menu pozwala oczyścić organizm z toksyn i ze szkodliwych produktów przemiany materii. Cały jadłospis jest odpowiednio zbilansowany i pełnowartościowy. Obfituje on w warzywa, owoce i dodatki bezglutenowe. Znajdziesz w nim soki warzywno-owocowe, sałatki i zupy. Decydując się na dietę detox, zrzucisz nadprogramowe kilogramy.

Dieta niski indeks glikemiczny

Dieta niski indeks glikemiczny jest przeznaczona dla wszystkich osób borykających się z niewłaściwym funkcjonowaniem gospodarki insulinowej w organizmie. Teraz możesz zapanować nad swoimi przypadłościami. Menu opiera się na mięsie, rybach, warzywach, owocach, produktach mlecznych, jajach, nasionach roślin strączkowych, orzechach itp. Znajdziesz w nim produkty z niskim indeksem glikemicznym. Pozwolą one ustabilizować wagę i zagwarantują Ci, że zdrowo się odżywiasz. Dieta niski indeks jest odpowiednia przy cukrzycy, insulinooporności i przy stanie przedcukrzycowym.

Dieta DASH

Dieta DASH jest odpowiednia przy dolegliwościach typu nadciśnienie tętnicze oraz zbyt wysoki poziom złego cholesterolu we krwi. Jadłospis opiera się na zdrowych i naturalnych produktach, takich jak np. chude mięso, ryby, warzywa, nabiał, nasiona roślin strączkowych, tłuszcze roślinne itd. Żywność przetworzona zostaje wyeliminowana, a sól ograniczona. Dieta DASH stawia na smaczne i zróżnicowane posiłki, które sprawią, że poczujesz się dużo lepiej.

Dieta bezglutenowa

Dieta bezglutenowa jest odpowiednia dla wszystkich osób, które chcą, lub są zmuszone, wyeliminować gluten ze swojego jadłospisu. Menu bazuje na mięsie, rybach, owocach, warzywach, produktach mlecznych, nasionach i orzechach. Produkty zbożowe są zastąpione bezglutenowymi odpowiednikami. Poszczególne posiłki są smaczne, sycące i różnorodne. Dzięki odpowiedniemu zbilansowaniu, dostarczają do organizmu wszystkie niezbędne składniki odżywcze. Dieta bezglutenowa przekłada się na Twoje lepsze samopoczucie.

Dieta paleo

Dieta paleo jest odpowiednia dla osób, które chcą wyeliminować ze swojego menu wszystko to, co sztuczne oraz gluten i laktozę. Jeśli chcesz się zdrowo odżywiać i mieć pewność, że jadasz dania bazujące na naturalnych produktach, to teraz masz taką możliwość. Jadłospis diety paleo opiera się na mięsie, rybach, jajach, warzywach, owocach, orzechach i pestkach. Całość jest tak zbilansowana, że pozwala zredukować wagę. Dania są wysokobiałkowe i zapewniają sporo energii. Dieta paleo przekłada się na lepsze samopoczucie, stan zdrowia oraz kondycję.

Dieta samuraja

Dieta samuraja jest odpowiednia dla wszystkich osób, które są aktywne fizycznie. Jeśli regularnie ćwiczysz, to takie menu jest dla Ciebie idealne. Jadłospis czerpie z paleo i z diety sportowej na masę. Gluten oraz laktoza są wyeliminowane. Dania bazują na dużej ilości mięsa, ryb, warzyw, owoców, jaj, oliwy i bezglutenowych zbóż. Poszczególne posiłki pozwalają dostarczać do organizmu wszystko to, co niezbędne, a Ty sam pozujesz się najedzony. Dieta samuraja pomaga wyrzeźbić sylwetkę.

Dieta wegańska

Dieta wegańska jest odpowiednia dla osób, które są zdecydowane, by całkowicie wyeliminować mięso i produkty odzwierzęce. Taki sposób odżywiania wiąże się z całkowitą zmianą nawyków żywieniowych. Urozmaicone menu bazuje na bogactwie produktów roślinnych. Dania opierają się na różnorodnych roślinach, owocach, kaszach, nasionach, orzechach, algach morskich itd. Posiłki są odpowiednio zbilansowane i dostarczają Tobie wszystkie niezbędne produkty odżywcze, które są pozyskiwane z produktów roślinnych. Przy diecie wegańskiej, konieczna jest dodatkowa suplementacji witaminy D oraz B12 (uzupełnienie ich z produktów roślinnych jest trudne).

Dieta wegetariańska

Dieta wegetariańska jest odpowiednia dla osób, które chcą odstawić mięso. Menu jest urozmaicone i bazuje na warzywach, owocach, kaszach, orzechach i nasionach. Posiłki są syte, smaczne i odpowiednio zbilansowane. Dostarczają one do organizmu dużo energii oraz dobrze wpływają na samopoczucie, kondycję organizmu oraz sylwetkę. Menu wegetariańskie pozwala dostarczać do organizmu wszystko to, co niezbędne. Taki sposób odżywiania ogranicza ryzyko chorób serca, cukrzycy, otyłości i nowotworów.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here